El PP denuncia l’increment de delictes a Vila-real del 10,4% en 2025

12 de diciembre de 2025 Populars Comments Off

El Ministeri de l’Interior situa a Vila-real com la ciutat de la província de Castelló de més de 20.000 habitants on més s’han incrementat els delictes

L’edil del Partit Popular, Gema Ferreres, apunta que «Vila-real és el municipi de la província de Castelló amb més de 20.000 habitants on més han augmentat els delictes en l’últim any, i una de les deu localitats valencianes amb més nombre de fets delictius». Això recull un informe del Ministeri de l’Interior sobre les dades de criminalitat corresponents al tercer trimestre de 2025.

«El principal responsable de què els delictes continuen augmentant a Vila-real són els governs del PSOE. D’una banda, l’equip de govern de Benlloch, que ha desmantellat el Cos de la Policia Local en els últims 15 anys, i, d’altra banda, el Govern de Sánchez que continua sense iniciar la construcció de la nova Comissaria de la Policia Nacional i sense completar la plantilla d’agents», ha assenyalat l’edil del Partit Popular.

Per a Ferreres, «és molt preocupant que els delictes continuen creixent a la nostra ciutat. Els veïns de Vila-real paguen cada vegada més pels seus impostos i mereixen viure en una ciutat segura i tranquil·la», ha conclòs l’edil del Partit Popular.